Ens en anem al fotolog

Els sevenileven ens hem passat al fotolog, ja que el blog és massa costós per a gent tan ocupada com nosaltres. Si ens voleu visitar: http://fotolog.com/sevenileven

9.7.06

Hay alguien ahí?

Intentaré reanimar el sevenileven encara que sigui sense idees gaire brillants, perquè ja fa dies que està en coma pobret. Serà la calor que m'està atrofiant el cervell, que fa morir el meu pc de calentons continus, i que fa que t'enganxis a les cadires chupaculos de can seven (quan t'aixeques sembla que hagis d'estar tota ben depilada, però es veu que no). I penso (només de tant en tant), dec haver estat fent moltes coses últimament que no he entrat gaire a internet ni he escrit res. Però quan m'ho penso millor, em sembla que no gaires, no. Com dirien Chico y Chica, "supertranquila, supersosegada, supervaga!".

A veure si animem una mica el diumenge a la nit. Motius per despertar-te demà dilluns contenta (despertar-me jo eh, aquí que cadascú es busqui els seus, que prou costa trobar-ne per una mateixa):

  • Hauré reactivat el sevenileven amb un post que haurà entrat en el top ten de la hitlist de posts-rollaco-que-no-diuen-res.
  • S'haurà acabat el mundial! No més futbol fins setembre! Sense comptar els amistosos agostils aquells de Barça 23 - Risstosclasxzxtix 0, que la gent es mira amb tanta afició.
  • El cap de setmana següent anem al Summercase! Per cert, ja hi ha els horaris dels grups, i aquí una idea de possible ruta per no perdre's els millors. A veure si en un altre post fem la nostra ruta, tot i que tinc la sensació que tothom seguirà pràcticament la mateixa. Jo diria que no em caldrà barallar-me gaire amb el seven per anar als que vull jo. De tota manera, l'estatut del sevenileven diu prou clar que jo sempre tinc raó.
  • Queden només 2 setmanes perquè comenci les vacances! 4 setmanes de vacances! Vacances! Ja paro.
Ja està, això vindria a ser tot. I ara, així perquè sí, porque yo lo valgo, un vídeo musical.



Velvet Underground - Sunday Morning

2 comentaris:

Anònim ha dit...

aha, que interessant tot això que m'expliques, chatina. Així que aneu al summercase?? buf, es que és caríssim....
Va, un dia d'aquests podries venir a sopar a can Osss, no? Pots portar el Seven, si es deixa...

leven ha dit...

Estaré encantada de venir a sopar a Can Ossss! Ja em diràs quin dia em convides!Ja li preguntaré al Seven, a veure si es deixa... O que et deixi un comentari per aquí. Espero que hores d'ara ja et sàpigues la direcció i no m'enviïs a una casa sense timbre. Ah, i les entrades del Summercase les vam comprar per mig ronyó, que vam ser molt matiners.