Ens en anem al fotolog

Els sevenileven ens hem passat al fotolog, ja que el blog és massa costós per a gent tan ocupada com nosaltres. Si ens voleu visitar: http://fotolog.com/sevenileven

1.7.06

Rebaixes!!

No se si ha sigut la calor insuportable que fa a Barcelona o que ja m'he recuperat de la ressaca/cansament infernal després del Dancing Queen (nota: queda pendent un post comentant aquells grans concerts de chycha i hidrogenes). El fet és que m'he deixat endur per un impuls consumista i me n'he anat a les rebaixes. Aquest n'és el resultat:

  • 6 camises del ZARA (una d'elles a 5.95€ !!!!)
  • 1 banyador H&M
  • 1 samarreta H&M
  • 1 sandàlies H&M

Suposo que hauria pogut ser pitjor, han sigut compres responsables i a més hi he anat al migdia: poca gent i poc stress. Gens malament per ser el primer dia de Rebaixes.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

t'has deixat de posar que tb vas ser l'enveja d'aquell home que mirava amb ulls luxuriosos les teves camises... oh q bonitas todas.. (sobretot la de 6€!), i la seva dona les tocava!!! serà possible!!!

Anònim ha dit...

jejej!Doncs podria haver estat mooolt pitjor, que la gent compra sense cap mena de consciència!Jo odio anar de rebaixes, em poso histèrica perduda!!!!!

Anònim ha dit...

uf, quina mandra només de pensar-hi... jo aquest any m'he de fer amb unes sandàlies todoterreno inexorablement. I em fa una basarda....