Ens en anem al fotolog

Els sevenileven ens hem passat al fotolog, ja que el blog és massa costós per a gent tan ocupada com nosaltres. Si ens voleu visitar: http://fotolog.com/sevenileven

27.9.06

Cavatast

Continuem amb la promoció de Sant Sadurní.
El cap de setmana del (6,) 7 i 8 d'octubre hi té lloc el cavatast.Pels que no ho sabeu, es tracta d'una fira on cada cava del poble (i rodalies) mostra els seus productes i, amb un sistema de tíckets, tothom qui vulgui els pot provar. També hi podeu trobar alguns plats típics de la zona en els stands dels restaurants, per menjar alguna cosa entre copa i copa.

PD: No us poso la pàgina web com a +info perquè:
1. El disseny és horrorós.
2. La navegació és horrorosa.
3. No apareix en cap buscador.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

ja la poso jo: www.cavatast.es
ala
:-P

Anònim ha dit...

pos jo ho vaig trovar pel buscador

es gratis la cata del champ... digoooo del cava??
:P

seven ha dit...

De fet la 3a raó era pq és domini .es... però no volia entrar en polèmica en el nostre estimat blog en castellà....

seven ha dit...

De fet per beure xampany no s'ha de pagar, perquè no n'hi ha, si el que vols és cava, has de comprar tiquets, que valen uns 4 euros el pack de una copa i 3 tiquets per omplir-la.

Seven, conseller de turisme.

Anònim ha dit...

És molt trist veure la gent borratxa pel cavatast, pq penses "ais... podrien ser els meus pares" i aixo que és pagant... imagina't la happy party in the town amb cava gratis!

Anònim ha dit...

carai, amb els temes alcohòlics es veu que la gent posteja més. En fi.

Vull la foto!!!!! LA VULL!!!! No podré explicar el festival amb pèls i senyals al fotolog si no tinc LA FOTO!!!!!!

Anònim ha dit...

ja us he penjat. que mones esteu. Estaria bé tenir una fotillo del Seven també....

seven ha dit...

És llàstima però no men vaig fer amb el meu flamant vestit blau :(
Suposo que amb el disgust de no haver guanyat tot i ser el millor equip me'n vaig oblidar...
Salutacionsssss