Ens en anem al fotolog

Els sevenileven ens hem passat al fotolog, ja que el blog és massa costós per a gent tan ocupada com nosaltres. Si ens voleu visitar: http://fotolog.com/sevenileven

19.9.06

Semblances raonables - peus



Doncs això, una semblança molt raonable entre dues grans sèries:
Pare de família (capítol 4x0 segons fox)
Lost (capítol 2x23 )

I si la explicació de tot plegat ens la donés en Peter Griffin? interessant teoria...
Si ja heu vist la segona temporada de perdidos i us atreviu a fer click el link, ho veureu amb els vostres propis ulls...

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Parlant de referències de padre de familia a Lost

PD:Només le trobat en italià així que serà com veure el padrino 2.

Anònim ha dit...

oh, és inquietant... (tu no tindràs pas els dvds de Lost? ningu me'ls vol deixar...:-( )

Per cert! una pregunta: quants membres aprox tindrà cada equip??? Ho he de satiguer per la meva estratègia, sats.... Estic sssupermotivada tia.

leven ha dit...

Ai, i jo molt desconnectada! Bé, ens felicito a totes dues per la gran victòria amb una última prova espectacular!

Anònim ha dit...

Per favor... com m'agrada anar perdent i tenir una cosina a la Comissió Organitzadora. 8-)

Per cert.... vull fotos!!!!!!

seven ha dit...

Opino que abans de parlar de guanyadores haurieu d'esperar a que la comissió de guanyadors estudiés totes les emmiendes que he interposat.

leven ha dit...

Ni emmiendes ni hòsties, tenim les medalles i ja ens hem begut el cava! :)

seven ha dit...

De fet jo també em vaig beure cava i no sé ni d'on va sortir... i també tinc medalla!! Veig que se'm va considerar com a guanyador, ho entenc.

Anònim ha dit...

vas beure cava??????? cava de L'AMPOLLA DELS GUANYADORS????????? No t'ho mereixes eh seven...... deixa't estar d'emmiendes, que si no guanyem nosaltres guanyen els vermells. Tú tampoc en treus massa res..... hehehe