Ens en anem al fotolog

Els sevenileven ens hem passat al fotolog, ja que el blog és massa costós per a gent tan ocupada com nosaltres. Si ens voleu visitar: http://fotolog.com/sevenileven

11.5.06

Estafa

Vistes les coses a dia d'avui, només ens passa una cançó pel cap:



cantem-la todos a una:



DOS POR UNA
ESTO ES UNA ESTAFA

TODOS A UNA
ESTO ES UNA ESTAFA

ES-TA-FA-TAL

BARCELONA ES-TA-FA-TAL
LA COSA ES-TA-FA-TAL
LA TELE ESTA ES-TA-FA-TAL
LA MODA ESTA ES-TA-FA-TAL
LA GENTE ESTA ES-TA-FA-TAL
EL MUNDO ESTA ES-TA-FA-TAL
ESPAÑA ESTA ES-TA-FA-TAL
LA MUSICA... ESTA FATAL!!!

ES-TA-FA

DOS POR UNA
ESTO ES UNA ESTAFA

TODOS A UNA
ESTO ES UNA ESTAFA

inspiració

6 comentaris:

seven ha dit...

Amb aquest post intentem dir que tot plegat és una patranya; que estem cansats de que polítics, empresaris i altres tipus de farsants, tractin a les masses com a pous de diners sense fons, utilitzant els arguments que calgui per tal d'enriquir-se.
El FF n'és un clar exemple, però la política no n'està molt lluny, fent servir sentiments i esperançes per tal de guanyar poder i, en el fons, més diners.

Unknown ha dit...

És un sentiment que comparteixo. Ultimament venen ganes d'enviar-los a tots junts a la p... merda!
Per cert em mola molt el vostre bloc!

Óscar

Anònim ha dit...

teniu tota la raó.
i a tot això, perquè la gent diu "bloc" quan volen dir "blog" ?????

leven ha dit...

Perquè en català blog és bloc. I bitácola és bitàcora. I un blogger és un blocaire. I que si maquinari, programari, bla bla bla...

Per a més informació, Neoloteca.

Anònim ha dit...

M'estàs dient, pudé, que tots plegats sóm BLOCAIRES???????????????

Déu meu!!!!!!!!!! Quin disgust!!!!!!!! No dono crèdit als meus oídus! Amb lu bé que solc parlar jo el català, mira que no sapiguer aquesta recla!!!! Estic avergonsada de mi mateixa. Bueno, és lu que diuen:
"no t'acostaràs sense sapiguer una cosa més"

Anònim ha dit...

Doncs jo estic molt content, perque volia invertir però al final no ho vaig fer.