Ens en anem al fotolog

Els sevenileven ens hem passat al fotolog, ja que el blog és massa costós per a gent tan ocupada com nosaltres. Si ens voleu visitar: http://fotolog.com/sevenileven

3.5.06

Però...com? (I)

1. No entenc per què no hi ha gairebé cap canal a part de tv3 on es puguin veure sèries i pel·lícules en dual.
2. No entenc per què a tv3 tot el que és estranger es pot veure en dual i el que està doblat del castellà al català no.
3. No entenc la necessitat de doblar pel·lícules i sèries castellanes al català.
4. No entenc quina gràcia té la cançó del corral, i em temo que la patirem molt.
5. No entenc per què hi ha tanta gent que escriu una coma entre el subjecte i el verb.
6. No entenc per què hi ha tanta gent que parla sola en veu alta quan treballa.
7. No entenc per què s'arreglen sabates i es fan còpies de claus a les mateixes botigues.
8. No entenc per què em fa tanta ràbia que la del meu costat s'espanti i faci un bot cada cop que la crido o sona un telèfon a prop seu.

6 comentaris:

seven ha dit...

9. No entenc perquè hi ha gent que escriu els plurals en anglès com si fossin possessius (one pony -> two pony's)

10. No entenc perquè a les peixateries venen julivert.

11. No entenc perquè hi ha paraules que es posen de moda, com ara pragmàtic, demagògia o entenc que.

Anònim ha dit...

12. No entenc per què l'abreviació de "fuerza de ventas" es FFVV, i no FVV... Però... coooom??? Si algú em demostra que és FVV em farà molt feliç!

Anònim ha dit...

una paraula de moda post atemptats 11-M: barbarie. no l'havia sentida en segles i en cosa de deu dies la vaig veure en tots els diaris
ps: quan es van posar de moda pragmatic i demagogia?

seven ha dit...

pragmàtic: fa un temps, jo la recordo quan estava d'erasmus i d'això fa ben be dos anys i mig...
demagògia trobo que últimament es fa servir més del compte, a més considero que ha perdut bastant el sentit. Ara s'utilitza quan un argument no et sembla bé: l'acuses de demagògic i et quedes tan ample.

Anònim ha dit...

també s'ha posat de moda la paraula "flamant". El "flamante presidente del gobierno", su "flamante esposa" ojjjj

seven ha dit...

ai, aixo de flamante m'ha recordat a: ... los caballitos pony, en su importante feria, LOS CABALLITOS PONYYY...