Ens en anem al fotolog

Els sevenileven ens hem passat al fotolog, ja que el blog és massa costós per a gent tan ocupada com nosaltres. Si ens voleu visitar: http://fotolog.com/sevenileven

16.4.06

Te van a matar

Encara immers en la cultura del País Basc (just ahir vam arribar), he trobat molt encertat el link que m'ha proporcinat la leven amb el single de te van a matar de chico y chica.
Ja sabíem que eren bascos, i si us fixeu en el videoclip (mareja una mica, si) veureu els famosos bibliobusos de bilbao (o iaxò pesnava jo acda cpo qeu els viea).


Aquí us els deixo: clic
No us perdeu la cara B amb el fin del mundo...

1 comentari:

leven ha dit...

Segurament segueixo atontada de tant dormir, però jo no havia pillat que les 6 errates en una sola frase estaven fetes expressament (que hi hagués 0 majúscules en tot el text sí que havia pillat que era aquesta sevenmania...ehemmm). Hi ha dues possibilitats: o jo estic atontada o normalment t'equivoques tant que el primer que penso és que t'he de corregir XD

Per cert, el Findelmundo és molt millor que Te Van a Matar, crec jo.