Ens en anem al fotolog

Els sevenileven ens hem passat al fotolog, ja que el blog és massa costós per a gent tan ocupada com nosaltres. Si ens voleu visitar: http://fotolog.com/sevenileven

6.3.06

Most played

Se m'ha ocorregut mirar la llista de cançons més escoltades en el meu Winamp, en els últims 4 o 5 mesos, perquè abans no el feia servir. Crec que no n'hagués endivinat cap:


(Sí, és verd)


Sospito que les dues primeres han estat d'algun dia d'aquells obsessius de deixar-ho repetint-se, però em sorprèn igualment. Adam Green, número 1! Per cert, cada cop que escolto música seva em deixa al·lucinada la lletra de la cançó No legs: there's no wrong way to fuck a girl with no legs, just tell her you love her as she's crawlin' away. És que no sé ni què pensar. Si algú hi té una explicació que em faci flipar menys cada cop que sento la cançó ja me la farà saber.

I les dues últimes de la llista, doncs deu ser que m'agraden, si estan aquí, però ni jo mateixa sabia que tant! La tercera ja sé que sí que m'agrada.

Seven, confessa les teves... no val fer trampa i posar play 20 vegades a la cançó que mola més que surti eh!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

uala tia, quia yetra da cansó més forta, no? u trovu super for.....

leven ha dit...

Yaaa tiaaaaa, es jebi eeeh. Yo és ka soc super sansivle i klar, llavors com a ke ma dexat com a frapada noo? saps?

seven ha dit...

Dooooncs, he mirat la meva playlist i imagino que alguna nit s'ha quedat sonant, perquè està encapçalada per l'album sencer de FF (Franz Ferdinand, per no confondre'ns...), en 'segona' posició trobem Mano de Santo (Hand of Saint) i el seu prodigiós Baile de la Ameba. El bronze és pels inconfusibles l-kan i la Galletera... A partir d'aquí: Fangoria i Lemon Fly (Corre hacia el sol), més manos de santos variats, El Mystique determinado de Hidrogenese i un popurri de tot l'anterior + cositas buenas(Astrudinos, Hidrogeneses, manos, Ferdinands, ellos, New Order, Scisor Sisters,...)
Tot i això m'ha extranyat força que hi hagués tan poca varietat, i més tenint en compte que al curropc tinc més de 15 Gb de música.
L'explicació que em dono és que les sessions duren molt i conten com une fois i que més d'una vegada (i de dues i de tres) s'ha quedat el pc engegat tota la nit amb el winamp engegat.

Anònim ha dit...

M'alegra que me faigues esta pregunta, i més ara que estic confeccionant uns cds escoltables per a la feina... tenint en compte que pa poperos de mierda los de la meua feina, q tenen tots de 40 anys cap a dalt, pos com a q me facilitat la feina... Ja habia comentat q estic en la meua epoca de mes auge de "música para la nostalgia"? Pos, eso, que no me hago responsable de crear polèmica:
en primeras posiciones tinc situats als magnifics e inigualables Jeanette (porqué te vas), Nacha Pop (chica de ayer) Alaska (ni tu ni nadie), Fórmula V(cuéntame), McNamara(gritando amor), Carlos Berlanga (Vacaciones), Alex y Christina (cuando crees que me ves, y altres), Mecano (me cole en una fiesta, per dir algo), Hombres G (vamos juntos hasta italia), Antonio Vega (lucha de gigantes), The Cure (emmm, uns quants tituls), The Smiths (la meua canço preferida, there is a light that never goes out, sóc una xica fàcil ho sé)....
Passant a temes més actuals, tinc (como no), temes de L-Kan (la más fané. per dir algo), Lemonfly (síndrome de Peter Pan, gràcies, seven...crec q es), Raveonettes (com a 5 pistes), la costa brava (superpoder, el seu hit actual per a mi), els recentment descoberts Corazón (electrocardiograma, no quiero cambiar, radio corazón...), hidrogenesse (pensaves que me'ls deixaria??), Family i el seu temazo Viaje a los sueños polares, La casa Azul (quin mal q fan), the Arcade Fire (per dir algun grup aixi mes dark), els també recentment descoberts Facto delafe y las Flores Azules (Enero en la playa). i el meu hit més actual: Miranda! i el seu tema "Navidad". Paro de dir-ne, pq al final no semblarà un comentari que semblarà que hagi escrit jo l'article, però me'n deixo massa... un altre dia ja parlare de clasicazos com Bushido o el seu promotor Bunbury...Jojojo q mala soy. Només espero que bos serveixin i agradin les meues propostes, ara més poppies que mai.
Salut! i no al trasvas!
Cristiana (el indie existix aki baix!!)

Anònim ha dit...

jaja pues.. n mi lista stan... new order - blue monday, funky town xD, y..... tachán tachán!!! don't cha d las pussycat dolls xD donchaaaaaa esa leven q no para d cantarla, no digas q no ahora eh! muaka a los dos!