Ens en anem al fotolog

Els sevenileven ens hem passat al fotolog, ja que el blog és massa costós per a gent tan ocupada com nosaltres. Si ens voleu visitar: http://fotolog.com/sevenileven

19.3.06

Printemps

El dimarts comença la primavera, i com que tot venint cap a Barcelona hem sentit el EP (o single, o maxi, o ja no se com en diuen a la web diuen EP) de Todo nos parece una mierda Astrudino doncs he pensat que aquesta cançó encaixa bastant amb aquest entorn de renovació i canvi primaveral: surten les fulles, el fred se'n va, la platja i les cerveses de terrassa s'acosten... Aquí us la deixo:

· és que sí ·

He decidit que tot depèn de mi,
Que el que em passa i el que penso
Són una mateixa cosa (una mateixa cosa).
Cada matí faré que surti el sol
I que es faci de nit a la nit,
I que tu m’estimis ara.

Sí, ara és que sí.és el que sento, (ho) sento.
N’estic segura.
Sí, jo crec que sí.
Quan més hi penso, hi penso
Més convençuda.

Surto al carrer i és que sí.
Parlo amb la gent i és que sí.
Obro finestres i és que sí.
Moc la cadera i és que sí.
Pico de mans i és que sí.
Amb els ulls tancats, és que sí.
Crido el meu nom i és que sí.
Dic tonteries i és que sí.
La bomba atòmica i és que sí.
La primavera i és què sí....
El que em passa i el que penso
Són una mateixa cosa (una mateixa cosa).
I si després dius que no tinc raó
Potser haurem d’admetre que tu
Que tu ja no existeixes.

Sí, ara és que sí...

No m'havia fixat en que deia la paraula primavera fins que no l'he transcrita, millor, m'ho prenc com que he associat bé.

PD: leven: hem de comprar les entrades pel concert del 5 d'Abril!

9 comentaris:

As-I-Am ha dit...

nice site. makes me wish i knew more languages than English.

Anònim ha dit...

Però si no ha entès res, què diu el guiri aquest...

Anònim ha dit...

ai, l'anonimo és la pata, eh cosineta...

Anònim ha dit...

D'aquí 2 hores ja és primavera!

leven ha dit...

A les 18:37 ja és primavera? Com funciona això? El/la sr/sra anonymous escriu molt eh...

Anònim ha dit...

Ai si, q bé que quedi poquet per la primavera, però que vingui ja el bon temps, el solet i siiii!!!les birres a les terrasses!!!

Anònim ha dit...

ai me deixat de signar l'ultim comentari és meu!!!!

Anònim ha dit...

La versió de la desiree o la versió del manolo?

"Nosé perquè pregunto si jo anava dintre el cotxe"

seven ha dit...

La de la desiree, pero espero que al concert la canti el manolo :D