Ens en anem al fotolog

Els sevenileven ens hem passat al fotolog, ja que el blog és massa costós per a gent tan ocupada com nosaltres. Si ens voleu visitar: http://fotolog.com/sevenileven

20.3.06

Records

Ahir recordava que, quan era petita, suposo que molt petita, pensava que la infidelitat als matrimonis era cosa dels americans. Passava a les pelis americanes i potser a Estats Units, però, aquí a Espanya, estava convençuda que la gent no era infidel. Clar, com podien passar coses així, amb gent que s'estimava tant com els meus pares?

El meu record va suscitar algun que altre riure, però, que mona que era jo de petita no?

7 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajajajaaa.... que moooooona :-):-)
ai quin amor. i quan (o com) et vas adonar que no era així??? heheeee

leven ha dit...

Ah com, però no és així?

No, en realitat ho vaig saber quan el meu pare va enganyar la meva mare! Que no, que és broma, jejeje, que encara s'estimen molt :D

Anònim ha dit...

Doncs parlant de infidelitats no us perdeu aquesta broma telefonica:
Anda Ya
Espero que funcioni el link.

pd: Primer contacto resulta que és de "parade" i no de Astrud com vaig dir en el post interior.

leven ha dit...

[He esborrat un parell de comentaris on sortia el meu nom. Si us plau...]

seven ha dit...

Parlant de confusions inocents, tot veient el soy el que mas sabe de televisión del mundo m'he adonat que no era l'únic que cantava la cançó dels Picapiedra dient: "flintstones, pica-flinstones".

Anònim ha dit...

Jo no ho deia, però també ho he vist!!! Vaya crack el concursant!!! (com li diuen? mogli?, mofli?)... està clar que no sóc "la que más sabe de televisión del mundo"... es la patri!!!!

Anònim ha dit...

es que son muchos años de televisión rusqui...que va!!!si no acierto nunca!!!pero como sigas llegando tan tarde y me dejes la tele cada noche (la leven tb me la deja sin quejarse :-))de aquí nada me las sabré todas!!